Zumba Skierniewice Taneczny aerobik dla kobiet

 

Nowa oferta w przygotowaniu. Planowany termin rozpoczęcia zajęć listopad 2013.

Kontakt:

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury

Monika Kotowska

kom. 506-213-647

 

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

 

Zumba ...

... to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że ćwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty.

 

... jest INNA, ekscytująca i motywująca muzyka, wiele rytmów, proste ale bardzo ciekawe kroki, całkowicie innowacyjny format klasy.

 

... jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowy, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić. Prosta kombinacja kroków oraz unikalna formuła Zumby sprawia, że bawisz się już od pierwszych zajęć.

 

....no i EFEKTYWNA !!! Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.

 

Niniejsza witryna internetowa http://www.akademiatanca4-20.pl/zumba/ jest obsługiwana przez Monika Kotowska, licencjonowanego członka Zumba Instructor Network. Odwiedź mój profil na: https://www.zumba.com/en-US/profiles/498883/. Zumba® oraz logotypy Zumba Fitness są znakami handlowymi Zumba Fitness, LLC używanymi na podstawie licencji.

 

 

 

TBC

CO TO JEST

To jedna z odmian aerobiku. Składa się zarówno z tradycyjnych ćwiczeń aerobowych, jak i z ćwiczeń na rzeźbienie mięśni. Pierwsze wykonywane są zazwyczaj w rytm muzyki dyskotekowej, drugie – z wykorzystaniem obciążeń. Jak już sama nazwa wskazuje TBC ma za zadanie ukształtować całe ciało jednocześnie.

JAK WYGLĄDAJĄ ZAJĘCIA

Zajęcia trwają ok. godziny. Rozpoczynają się od nieskomplikowanej rozgrzewki trwającej ok. 20 minut. Następnie wykonywane są ćwiczenia wzmacniające na każdą z partii mięśni – ramiona, brzuch, pośladki itd. Tajemnicą skuteczności treningu jest wielokrotne powtarzanie ćwiczeń w rytm muzyki, z wykorzystaniem przyrządów.

CO DAJE TBC

Pozwala przede wszystkim wyrzeźbić nasze ciało, podkreślić każdy mięsień bez wyjątku. Poza tym poprawia kondycję i wydolność fizyczną organizmu, a także reguluje metabolizm. Przyspiesza krążenie, dzięki czemu skóra staję się jędrniejsza i ładniejsza. Poprawia koordynację ruchową i poczucie rytmu. Co więcej – nie obciąża stawów, bo nie ma tu zbyt dużo podskoków czy ćwiczeń na stepie. Podczas jednego treningu TBC można spalić ok. 450-600 kcal.

DLA KOGO

Dla każdego. Zarówno dla osób, które rozpoczynają przygodę z aerobikiem, jak i dla wytrwałych sportowców. Dla młodych i tych trochę starszych. TBC nie wymaga ogromnej sprawności fizycznej ani doskonałej koordynacji ruchowej – to on je kształtuje. Należy tylko odpowiednio dopasować obciążenie oraz intensywność ćwiczeń. TBC nie tylko wysmukla sylwetkę, ale przede wszystkim czyni nas sprawniejszymi i zdrowszymi.

 

ABT

ABT (ang. Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Zajęcia tego typu są jedną z form aerobiku i należą do grupy „MUSCLE” – czyli ćwiczeń, które mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. Oprócz kształtowania mięśni wpływa również na spalanie tkanki tłuszczowej. ABT są zajęciami o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają również miejsca, w których pojawia się cellulit. W trakcie zajęć często wykorzystuje się różne przybory i obciążenia. Ćwiczenia odbywają się w rytm muzyki. Przy tego typu treningu bardzo istotne jest zwrócenie uwagi na poprawność i technikę wykonywanych ćwiczeń oraz na zachowanie właściwej pozycji. Zajęcia nie mają choreografii. Zajęcia ABT są spokojne i statyczne, więc polecane są dla osób, które dopiero rozpoczynają program treningów lub dla tych, którzy chcą skupić się na wyrzeźbieniu dolnych partii ciała. Mają one na celu wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego zwiększania ich obwodu. W skład treningu wchodzi zestaw ćwiczeń wyszczuplających i wzmacniających. Ze względu na umiarkowaną intensywność ćwiczeń, zajęcia polecane są osobom w każdym wieku i nie wymagają specjalnego przygotowania. Mogą w nich uczestniczyć także osoby, które mają przeciwwskazania zdrowotne do wykonywania intensywnych wysiłków. Trening nie obciąża kręgosłupa ani stawów.

 

STEP

Step to zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stopnia, bazujące na podstawowych krokach step-aerobiku. Charakterystyczną cechą zajęć jest szybkie tempo i dynamiczna muzyka. Ćwiczenia te kształtują wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe (rzeźbienie ciała), poprawiają ogólną wytrzymałość organizmu oraz kondycję fizyczną. Składają się – w zależności od stopnia zaawansowania – z prostych lub bardziej złożonych kroków. Wpływają również korzystnie na poprawę koordynacji i pamięci ruchowej. Dodatkowym atutem jest możliwość wykorzystywania w trakcie ćwiczeń ciężarków i hantli.